مشارکت خانه سرباز صلح ایران در کنفرانس بین المللی موج صلح
برای اولین بار در تاریخ، یک رویداد بین المللی به صورت 24 ساعته بدون توقف از ساعت 5 عصر روز 25 ام تا 5 عصر 26 ام ژوئن 2022 به صورت آنلاین در پلتفرم های زوم، فیسبوک، لینکدین و یوتیوب برگزار گردید.

برای اولین بار در تاریخ، یک رویداد بین المللی به صورت 24 ساعته بدون توقف به همت دو بنیاد بزرگ بین المللی International Peace Bureau و World Beyond War از ساعت 5 عصر روز 25 ام تا 5 عصر 26 ام ژوئن 2022 به صورت آنلاین در پلتفرم های زوم، فیسبوک، لینکدین و یوتیوب برگزار گردید.

مهم ترین ماموریت این رویداد، یکپارچه سازی سازمان های صلح محور در کشورهای مختلف در مسیر مقابله با تشکیل یا ادامه فعالیت اتحادیه های نظامی در سطح جهانی همچون ناتو و توقف هر نوع جنگ و درگیری در مناطق مختلف بوده است.

همچون تمام سازمان های بین المللی فعال در عرصه صلح، خانه سرباز صلح ایران نیز در این رویداد به نمایندگی از ملت ایران مشارکت فعال داشته و ضمن معرفی فعالیت های این سازمان مردم نهاد به نحوه شکل گیری جنگ ایران و عراق، حمایت های جهانی از کشور متخاصم در آن دوران، علت انفعال سازمان ملل متحد در آن سال ها و همچنین جنگ های پیش و پس از آن، الزام ایجاد تغییرات ساختاری و زیربنایی در سازمان ملل و نهایتاً ضرورت اقدام جدی سازمان های صلح محور در اتحاد و همبستگی در مسیر رویارویی با سیاست های جنگ طلبانه حال حاضر در جهان پرداخته است.