خانه سرباز صلح ایران به جمع اعضای دفتر بین المللی صلح پیوست.
خانه سرباز صلح ایران به واسطه فعالیت های گسترده خود در زمینه توسعه و ترویج صلح در سطح ملی و بین المللی به جمع اعضای دفتر بین المللی صلح پیوست.

IPB (International Peace Bureau)  قدیمی ترین سازمان بین المللی فعال در حوزه صلح است که قدمت آن به سال ۱۹۸۹ میلادی بر می گردد. فعالیت این سازمان در راستای آتش بس و برقراری صلح در جهان است.

هم اکنون این نهاد بین المللی با 300 سازمان عضو از 70 کشور جهان و با عضویت در کنوانسیون های مختلف سازمان ملل متحد در مسیر توسعه صلح و خلع سلاح نظامی در حال ادامه مسیر است.

در سال 1910 برنده جایزه صلح نوبل و پس از آن تا به امروز 13 نفر از مدیران این سازمان موفق به دریافت این جایزه گردیده اند. خانه سرباز صلح ایران به واسطه فعالیت های گسترده خود در زمینه توسعه و ترویج صلح در سطح ملی و بین المللی به عضویت این دفتر درآمده است.

این باعث افتخار است که امروز سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران به پاس چشم انداز، برنامه ها و اقدامات موثر و گسترده خود در مسیر اعتلای صلح پایدار، به صورت رسمی به عضویت این نهاد بین المللی درآمده است.

این موفقیت بزرگ را به همه همکاران، اعضاء و همراهان گرانقدر در خانه سرباز صلح ایران تبریک عرض نموده و امیدواریم با همکاری سازمان مذکور و همیاری اعضای محترم بتوانیم ضمن توسعه، ترویج و تقویت صلح، اهداف بین المللی خانه سرباز صلح را تامین نماییم.